چرا E-A-T در سئو مهم است؟
E-A-T در SEO مخفف Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness است. این مفهوم با جزئیات زیاد در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل مورد بحث قرار گرفته است. نشان دادن E-A-T خوب هم در وب سایت شما و هم خارج از آن می تواند به طور بالقوه به بهبود رتبه بندی گوگل کمک کند. ما معتقدیم که E-A-T برای اکثر سایت ها بسیار مهم است.
YMYL به چه معناست؟
YMYL مخفف «پول یا زندگی شما» است، اما نگران نباشید، این یک تهدید نیست. در عوض، این توصیفی از نوع خاصی از محتوا است. همانطور که از نام آن پیداست، YMYL به محتوایی اطلاق میشود که قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات مهم مربوط به پول یا زندگی افراد را دارد.
چگونه در E-A-T Google بهتر شوم؟
منابع و اعتبارات پاک را شامل شود. حوزه: اقتدار، امانتداری. ...
از فاکتور تمایز محتوای خود استفاده کنید. حوزه: تخصص، اختیار. ...
ممیزی و به روز رسانی محتوای خود حوزه: تخصص ...
شفافیت کسب و کار خود را با محتوا بهبود بخشید. ...
محتوای تولید شده توسط کاربر را تعدیل کنید.
نظرات
ارسال یک نظر